SOCIAL MEDIA

keskiviikko 14. kesäkuuta 2017

UNIIKKI TAULU SISUSTUKSESSA


Halusin erikseen mainita jo heti otsikossa, että kyseessä on siis oikeasti uniikki taulu, koska olen hankkinut sen tilaustyönä ja se on toteutettu minun toivomuksieni mukaan. Taulun hankin viime vuonna Jennankoti blogin pitäjältä  joka on ihan mielettömän luova ja taitava töissään. Jennan tauluja löytyy meiltä ne kaksi, jonka pitempään blogia lukeneet tiesivätkin jo, mutta olohuoneen remontin ajaksi siirsin taulut seiniltä pois. Tämä vaalea, säihkyvä ja hyvin helmiäishohteinen taulu  alunperin piti sijoittaa vierashuoneeseen, mutta jotenkin se ei tullut oikeuksiinsa siellä ja siirsin sen olohuoneen puolelle toiselle päätyseinälle (muistatko?) josta sen nyt siirsin vastakkaiselle seinälle kokeiluna. 

Tämä pätkä hirsipaneelia meiltä enää löytyy ja ehkä annankin sen jäädä, koska olen jotenkin siihen niin tottunut ja tykästynyt. Kun olohuoneen remontti on kokonaan valmis, niin katson molempien taulujen paikat uudelleen vielä ja hankin tähän hyvät taulukoukut tarrapinnalla, koska en halua tapettiseinälle reikiä missään nimessä. Olen tosi kranttu taulujen suhteen ja olin pitkään etsinyt niitä oikeita juuri meidän kotiin. Onneksi sain kotiini nämä! 

Ps. Instagramissa tänään tarinan puolella videota Hilkan pesutuokiosta. Eli tarinoita pääset katsomaan menemällä minun Instagramin  sivulle ja klikkaamalla pyöreää "profiilikuvaa" vasemmalla yläreunassa. Tarinat näkyvät aina vuorokauden ajan ja häviävät itsestään sen jälkeen. 







Lähetä kommentti

Kiitoksia kommentista :-)