SOCIAL MEDIA

tiistai 6. kesäkuuta 2017

KOSMETIIKKA-NÄISTÄ EN LUOVU

Kuluneen vuoden aikana pistin tuumasta toimeen ja päivittelin muka kevyesti meikkipussini sisällön. Loppupeleissä kaikki meni uusiksi siveltimiä myöten. Nyt on pitkästä aikaa vuoro tehdä taas kosmetiikkapostaus joita olen tosi vähän tehnyt. (ehkä kaksi kertaa?) Ja paljastan lukijoilleni minun suosituimmat kosmetiikan tuotteet tällä hetkellä, eikä tämä ole kaupallinen postaus.  

Ajatuksen tähän sain jo viime viikolla ripsienhuoltopäivän lähestestyessä kun mietin miten hyvä tuote itselleni on ollut LASHLOVERSIN puhdistusgeeli. 








Minulla siis on ollut hieman ongelmallinen ripsienpidennys taival, ripset ovat huonosti pysyneet ja äkkiä menneet tosi huonoon kuntoon muutenkin. Nykyään ihan kaiken A & O niiden kotihoidossa on niiden puhdistus. Tällä vaahdotan ripset päivittäin, enkä voisi vaihtaa! Kokeilin myös Dermoshopin öljytöntä puhdistusvaahtoa, mutta se ei ajanut asiaansa ripsien tuuheana pysymisen suhteen niin hyvin kuin yllä mainittu. 




BOBBI BROWN. Ja niin minusta tuli tarkka silmänalusien suhteen. Olen kokeillut Bebanthenista-Lumeneen ja ties mitä muita rasvoja silmänympärysiholle sitä oikeaa löytämättä. Tämä luksus kosmetiikka on juuri oikea minulle.




Nu Skinin tuotteita olen hehkuttanut jo aikaisemmin ja hehkutan nytkin. Ihan parasta ainakin minulle ja edelleen suosittelen ihosairauksista kärsiviä tutustumaan näihin tuotteisiin. 




Ja kasvojen päivittäiseen puhdistukseen ja kuorintaan olen käyttänyt jo aika pitkään näitä Konjac sieniä. Vinkkinä ensikertalaiselle, että elkää säikähtäkö parin ensimmäisen käyttökerran jälkeen jos kasvojen iho alkaa kukkimaan näppyjä. Se kuuluu asiaan kun elimistö alkaa puhdistaa ihoa työntämällä epäpuhtaudet ulos. Itsellä näpyisyys rauhoittui parin viikon sisällä. 



Hyvää meikkivoidetta ja siihen sopivaa primeriä olen etsinyt ja tällä hetkellä olen hyväksi havainnut tällaisen kombon sekaiholle. Lorealin pohjustusgeeli ja Catricen halppismeikkivoide on toiminut minulla. 

Nämä olivat minun ehdottomat kosmetiikkatuotteet tällä hetkellä, katsotaan onko mieli muuttunut, kun seuraavan kerran innostun kauneuteen liittyvän postauksen tekemään. Toivottavasti oli viihdyttävää lukea välillä tällaista aihetta. Aurinkoisia kesäpäiviä kaikille!

2 kommenttia :

  1. Tällaiset postaukset ovat niin kivoja :) Näistä saa aina hyviä ideoita siitä, mitä kannattaisi kokeilla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla :) itsekkin rakastan kaikkia kauneuteen liittyviä postauksia aina.

      Poista

Kiitoksia kommentista :-)