SOCIAL MEDIA

maanantai 26. kesäkuuta 2017

JUHANNUKSEN KUULUMISET





Aika ruokapainotteinen juhannus oli tällä kertaa, mitäpä sitä kiertelemään. Yleensä olen jussit viettänyt töissä, mutta tänä kesänä pitkästä aikaa toivoin itselleni sen vapaaksi kokonaan. Perjantaina pääsin aamulla yövuorosta jonka jälkeen nukuin pikaiset alle neljä tuntia jonka jälkeen heti aloin laittautumaan juhlaa varten. Käytiin vielä kaupan kautta ennenkuin mentiin mieheni kotipaikalle ja siinä sitten heti aloin kokkailemaan herkkuja illalle omalta osaltani. Ennen syöntiä illalla käytiin katsomassa mieheni, hänen siskon lapsien ja anoppini kanssa kokkoa ja pienellä maakuntamatkalla ajelemassa. 






Yllättävän pitkään jaksoin valvoa, johonkin kahteen asti yöllä. Olin aika varma että uni alkaa painaa silmiä jo ennen puolta yötä kun päivä alkoi niin vähillä "yöunilla". 


Seuraavana päivänä ryhdyin kuljetuspäälliköksi ja huristeltiin ajaa minä, K ja Hilkka minun kotipaikalleni mummoa ja ukkia tapaamaan. Sen jälkeen piipahdettiin minun puolen suvun jossain vuokratussa juhannusmökissä, missä oli muuten hauska idea mökkiohjelmana. Murhamysteerin ratkaisua viikonlopulle. Ilmeisesti mökin vuokraaja oli tällaisen pienen pelin ohjelmoinut mökin asiakkaille. 


Sunnuntaina sitten nukuin kaikki univelat pois, eli käytännössä puoli päivää anoppilassa ja sitten kotona loppu illan sohvalla torkahdellen. Tänään oli arkeen paluu ja sitä jo tavallaan kaipasin. 



Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille!

Lähetä kommentti

Kiitoksia kommentista :-)