SOCIAL MEDIA

torstai 22. kesäkuuta 2017

HYVÄ KIERTÄMÄÄN- SIIVOUSVINKIT

Heippa & hyvää juhannusta kaikille etukäteen!

Olen kotona aika siisti ihminen. Pidän siitä että kotonani kaikki on tip top ja herkästi raivostun jos mies jättää likaiset kenkänsä eteiseen tai kodinhoitohuoneeseen, nyt on kesä.. eli hiekkaiset kengät kuuluu ulos! 

Kuitenkin sitten taas minulla ei pysy paria päivää pitempään auto siistinä ja K vitsaileekin aina että mun auto "kaatopaikka".. hyi. Mutta asiaan,



kodin siisteys on tärkeää itselleni myös siksi, että olen pölylle yliherkkä ja vaikka mille muille asioille, joten haluan että koti on se paikka missä minun ei tarvitse niiskuttaa nenää tai yrittää raapia kielellä kutisevaa kitalakea. Nämä vauvoille tarkoitetut puhdistuspyyhkeet minulle vinkkasi kälyni, nimittäin pölyjen pyyhkimiseen. Tuo kivaa vaihtelua pölyrätin ja sankon kanssa kulkemiseen kotona. Myös meikit lähtee yleensä näillä, nää Pirkan ei vaan oo niin hyvät meikinpuhdistukseen. 


Imuripuuteri. Tää on kiva. Eli kirjaimellisesti tää liittyy imurointiin ja itse ripottelen tätä puuteria matoille ja torkkupeitoille, annan vaikuttaa jonkin aikaa ja imuroin pois. Mut jos sun mattos on likainen, niin you need to clean it. Tää ei oo mikään ihme puhdistaja kuitenkaan. Kannattaa olla muuten tarkkana ettei innostu liikaa ripottelemaan tätä niin kuin minä ekalla kerralla tein ja sain päänsäryn ja koti piti läpituulettaa sen jälkeen. 



Ja viimeisenä sitten tämä Tolun uusi Helppo Puhdistaja. Mies Bongasi kaupasta kerran ja tällä ollaan menty nyt viime viikkoina, koska tätä voi käyttää mm. korkeakiillolle, lasille, laminaatille, metallille yms. Meillä kovassa käytössä juurikin nämä korkeakiiltoiset pinnat joiden puhdistusohjeen annoin viimeksi sisustuksen huti ostokset postauksessa. Mutta siinäpä ne minun siivousvinkit, laita hyvä kiertämään ja jaa sinäkin vaikka ystäville parhaimmat vinkkisi.

Lähetä kommentti

Kiitoksia kommentista :-)