SOCIAL MEDIA

keskiviikko 2. marraskuuta 2016

EKAT JOULUKORISTEET

Heippa!

Viimeksi kun tein postausta mainitsin aloittaneeni jo joulusiivouksen. Tällä tarkoitan siis sitä että pari kertaa vuoteen tyhjentelen jokaisen kaapin ja siivoan niiden sisällöt ja rungot. Samalla karsin turhia tavaroita pois ja niitä kertyy joka vuosi näköjään. Jouluksi koti tietenkin siivotaan vielä perusteellisesti, mutta kaappien sisälle en enää tuolloin kajoa. Huomattavasti vähemmän stressiä jouluna kun on ennakoinut suursiivouksen suhteen. 

Eilen alkoi tämä marraskuu ja minä nostin esille ensimmäiset joulukoristeet. En hirveästi, vain pari kivaa juttua. 



Nämä kävyt minä olen itse koristellut kotikäyttöön (Muistatko?) viime tammikuussa. Ne oli silloin joulun jälkeen otettu esille sellaisina ei niin jouluisina somisteina ja ajattelin ne nyt ottaa kotiin tuomaan talvisia fiiliksiä. Lähempänä joulua tähän samaan RM double hurricaneen laitan sitten jouluisemmat koristeet. 


Pohjalle on laitettu tekolunta ja RM:n puisia kiekkoja. Kävyt keräilin omasta metsästä ja maalasin valkeaksi. Lopuksi päälle sipaisin vielä glitter kynsilakkaa, mutta kuvista tämä kimallus ei tule oikein esille. Tämä on yksi minun suosikki somisteista ja ylipäätään tämä tupla hurrikaani on tosi kätevä kun sen sisälle mahtuu jokainen vuodenaika. 

Tänään käydään ystävätten kanssa shoppailemassa Kuopiossa ja saan pysyä tiukkana etten ostele mitään sisustuskrääsää. Minulla tapahtui nimittäin pieni lipsahdus tässä elä-osta-mitään-krääsää haasteessani, mutta siitä kerron sitten myöhemmin. Tänään shoppaillaan vaan järkeviä juttuja, kuten uudet talvikengät ja urheilukampetta lisää. Viikonlopulle täytyy ostaa myös pientä Halloween rekvisiittaa kun meillä on halloweenbileet silloin!




Yhden Riviera Maisonin glitterkuusen nostin jo esille. Se on näköjään vähän kaapissa ollessa mennyt vinoon, mutta se ei mun menoa haittaa. Mukavaa viikon puoliväliä kaikille!

Lähetä kommentti

Kiitoksia kommentista :-)