SOCIAL MEDIA

lauantai 29. lokakuuta 2016

THIS IS HALLOWEEN


Hauskaa Halloweenia kaikille niille jotka sitä tänään juhlivat!

Minulla on huomenna iltavuoroon meno ja tänään vietän ykkösvapaata. Tämä päivä on pyykinpesua, joulusiivouksen aloittelua, päiväsaunaa ja salilla käyntiä. Ensi viikonloppuna sitten on minun vuoro kilistellä kuplivaa pitkästä aikaa ja Halloween bileet saa jatkua silloin! 

Viime viikonloppuna siskontytär tuli meille ensimmäistä kertaa yökylään ja tarkoituksena oli viettää Halloweenia vähän etukäteen. Laitoin mustan pöytäliinan taas esille tuomaan oman tunnelmansa jonka olin hankkinut viime vuonna Halloween kemuihin (Muistatko?). Kuva paljastaa näköjään, että en omista silitysrautaa vieläkään...




Tätitettäväni kanssa tehtiin perinteinen kurpitsalyhty joka saa tuikun sisällensä palamaan vielä tänä iltana. Kurpitsasta tuli kyllä just sen näköinen että minä oon sen tehnyt, oon nimittäin tosi huono askartelee yms ja nyt kun katson tuota kuvaa niin mua naurattaa ihan hysteerisesti.. Huh. Tehtiin loppu illasta silloin vielä hurjat naamat toisillemme kasvoväreillä mikä oli tosi mieluista kummitytölle.  



Elkää välittäkö tuosta kurpitsasta!!! Mukavaa viikonloppua ja muistakaa siirtää kellot!

2 kommenttia :

  1. siellä on kyllä tosi kauniita yksityiskohtia muidenkin postausten perusteella, tykkään! ♥ ja voi vitsit voin vaan kuvitella sun siskon tytön riemun kun ootte tehneet halloween-kasvot toisillenne, varmasti niin lapsen mieleen!! :)

    http://sadepisaroitaniitynkukkasilla.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Kiitoksia Jenni kommentistasi :) oli meillä hauskaa. Kiitoksia kehuista :) mukavaa sunnuntai iltaa!

    VastaaPoista

Kiitoksia kommentista :-)