SOCIAL MEDIA

lauantai 10. syyskuuta 2016

SINUA OLEN ETSINYT KAUNIS TAULU..


Hyvää lauantai iltaa kaikille! 

Aikomuksenani oli alunperin postailla vasta ensiviikolla, mutta en malttanut odottaa niin pitkälle. Kuvassa esiintyvä uninen Hilkka koiramme on ilmeisesti kuuroutunut alkavan murkkuiän myötä. Ulkona käskyt menevät kuuroille korville ja on nyt parina päivänä saanut epätoivoisesti houkutella koiraa sisälle kun on ollut juuri silloin kiire milloin töihin, nukkumaan tai muuten ollut kylmä pihalla odottaessa ja olettaessa toisen tekevän tarpeensa nopeasti niinkuin ennenkin. Näistä viisastuneina on nyt makupalat taas käytössä pihalla käydessä. 

Tämän kaunottaren takana on nyt se etsimäni taulu mikä kolahti hyvin nopeasti minun makuuni. Tuo kohta seinästä on ollut melkein kokoajan tyhjänä, välillä siinä on ollut kokeiluna peili mutta se ei jotenkin istunut siihen niin hyvin. Se on huutanut ylleen jotain koristetta mutta mitä siihen laittaisi? Ajatuksena oli seuraavaksi joko joku klassisen kaunis ja naisellinen valaisin, tai taulu. Valaisimia olen katsellut useasti mutta sitä oikeaa ei ole vielä löytynyt. Tauluista puhumattakaan koska niiden suhteen olen tosi kranttu. Nyt seinällä on vihdoinkin se kaunis taulu mikä miellyttää sekä minun että miehen silmää... 




Taulun on maalannut Jennan koti blogin kirjoittaja jonka töitä alunperin hänen bloginsa kautta bongasin sitä seuratessa. Minulle on tulossa tämän taulun lisäksi omien toiveitteni mukaan tehty teos myöhemmin..en malta odottaa! Eikö olekkin aivan upea taulu ja uniikki sellainen. Värit on juuri passelit meidän olohuoneeseen jonne olen tuonut ajatonta mustaa sisustukseen lähinnä pienin elein sisustustyynyjen muodossa. Nyt sitä eleganttia mustaa on ripaus lisää, timantteja unohtamatta. En voisi olla tyytyväisempi. Mukavaa viikonloppua kaikille, täällä lähdetään kohta ulkoilemaan koko "perheen" kanssa ja myöhemmin tiedossa saunomista ja rentoutumista yhdessä. Huomenna sitten arkinen aherrus jatkuu töiden merkeissä.






5 kommenttia :

  1. Onpa todella kaunis! Mätsää sävyihin täydellisesti..=)

    VastaaPoista
  2. Anonyymi heippa, olen samaa mieltä! :-) tosi tyytyväinen tähän <3

    VastaaPoista
  3. Kiitoksia Annika Seppälä :-) minulla kävi tuuri kun ehdin Jenniltä tämän taulun ostaa.

    VastaaPoista

Kiitoksia kommentista :-)