SOCIAL MEDIA

keskiviikko 7. syyskuuta 2016

KORISTE-ESINEET SYKSYLLE



Heippa!

Onko muutkin ruennut himoitsemaan näin syksyn tullen omenoita? Minä ainakin. Hirveästi teki jo pari viikkoa sitten mieli omenapiirakkaa ja nyt minä vihdoinkin eilen sitä sain maistaa anoppilassa vaikka ei kyllä pitäisi mitään herkkuja nyt syödä.  Mutta asiasta toiseen, minulla ei oikeastaan ole ollut koskaan mitään syksylle sopivia koriste-esiteitä... Joulullehan on omansa ja kesäisin tulee tälläiltyä runsaasti vaaleita tekstiilejä ja somisteita kotiin. Ajan vierähtäessä syksyyn on vintiltä kaivettu esiin tummat kodintekstiilit ja sisustustyynyt, mutta pitkään on jo tehnyt mieli hankkia jotain tekstiilien lisäksi. 

Toinen kuva paljastaakin heti mistä on kyse, eli sain puhuttua miehen ympäri että eikö olisikin kiva ostaa yhdessä kotiin syksylle jotain koriste-esineitä tai ylipäätään kotiin ostaa jotain uutta?? Lene Bjerren Serafina malliston hopeita koristekäpyjä olen ihastellut jo jonkin aikaa ja nyt minä sitten sain valtuudet tilata niitä kotiin. 




Toistaiseksi  kävyt laitoin Riviera Maisonin kaksikerroksiselle tarjottimelle jota olen pitänyt kokoajan olohuoneen lasipöydän päällä. Sitten kun maltan siirtää tarjottimen johonkin muualle niin todennäköisesti myös nämä kävyt laitan toiselle, matalle ja huomattavasti yksinkertaisemmalle tarjottimelle jossa ne saavat olla täysin huomion keskipisteenä, koska mielestäni tämä tarjotin itsessään on jo kaunis katseenvangitsija.




Samalla tuli hankittua ensimmäinen korkea Cavendish niminen kynttilänjalka L koossa, myöhemmin sitten tarkoituksena ostaa vielä kaveriksi muita kokoja. Kynttilänjalka löysi paikkansa olohuoneen toisesta nurkasta senkin päältä. Lisäksi kotiin on tulossa pari muutakin ihan huippua hankintaa, mutta ne esittelen sitten myöhemmin. Leppoisaa keskiviikko iltaa kaikille, meillä poltellaan kynttilöitä ja ruetaan katsomaan kohta sitä Korpelan kujanjuoksu sarjaa kovina Pirunpelto-faneina!





4 kommenttia :

  1. Ihania yksityiskohtia, arjen luksusta <3 http://valkoinenhaave.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Kiitoksia Tintti-Valkoisia Haaveita :-) olen sen verran harakka kimaltavan perään että oli pakko hankkia nämä kävyt. Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
  3. Siis upeita yksityiskohtia!! Mistä nuo kävyt on?

    VastaaPoista
  4. Kiitoksia! Lene Bjerren kävyt olen ostanut Royaldesign verkkokaupasta.

    VastaaPoista

Kiitoksia kommentista :-)