SOCIAL MEDIA

lauantai 6. elokuuta 2016

VIIKONLOPPU TÄYNNÄ JUHLAA




Heippa!

Mitähän minä viimeksi oikein hourin kipeänä? Että olen ollut vain kerran tänä kesänä vasta kipeänä? Rupesin muistelemaan tarkemmin, niin olenhan minä ollut parikin kertaa kipeänä tälle kevättä ja kesää. Tälläinen pieni oikaisu sitten viime postauksesta heti alkuun.

Viime viikko oli töiden suhteen lyhyt sellainen. Keskiviikkona kirmasin palkattomalle ja vietin viiden päivän vapaat. Tai oikeastaan neljän päivän vapaat kun perjantaina olin koko päivän sivutöissä. Lauantaina oli kiire heti herätessä, tiedossa oli kahdet juhlat. 

Ensiksi mentiin mieheni siskon tytön ensimmäisiin juhliin, eli ristiäisiin ja aika hurahti mennä todella nopeasti. Seuraavaksi kirmattiin parin kilometrin päähän minun siskon hääjuhliin joissa viivyttiin sitten yöhön asti. Lystiä oli molemmissa juhlissa ja luonnollisesti jälkimmäisten juhlien jälkeen oli sunnuntaina taas tukka kipeänä. Tämä kesä on ollut kyllä aika holtitonta juhlimista juhlan perään. Ehkä minä talvea kohden rauhoitun?


Tällä viikolla minulla oli kevyt arkeen paluu. Kaksi työpäivää ja keskiviikkona oli sitten ykkösvapaa. Nyt viikonloppu vielä töissä ja huomenna pitkästä aikaa yövuoroon!


Mukavaa elokuun ekaa viikkoa kaikille ! Tiedossa on sauna yhdelle, eli minulle kun mies on vielä töissä. Sitten hyvissä ajoin nukkumaan.

4 kommenttia :

  1. Milloin teet makuuhuoneesta postauksen?:)

    VastaaPoista
  2. Heippa Anonyymi :) me ei olla remontoitu omaa makuuhuonetta ollenkaan vielä joten siitä ei ole tullut tehtyä postausta. Tulevaisuudessa kun remontoidaan se niin varmasti esittelen sen täällä. Kiitoksia kommentistasi ja mukavaa päivänjatkoa :)

    VastaaPoista
  3. Voi mahtavaa juhlahumua! ;) kesä alkaa taittua hiljalleen syksyn puolelle ja kerkesin viimeinkin lukemaan blogeja, että täällä ollaan :)

    VastaaPoista
  4. Voi vitsit mukava kuulla sinusta 😊 minä olen käynyt taivaldecoa usein seuraamassa, täytynee lisätä tänne seurattiin että näkee heti kun uusia juttuja on 😊

    VastaaPoista

Kiitoksia kommentista :-)