SOCIAL MEDIA

lauantai 12. maaliskuuta 2016

Kovin kurja viikonloppu.

Eikä näytä paremmalta vieläkään.

Minuun tarttui joku sitkeä kevätflunssa puolessa välissä viikkoa ja olen viettänyt 24/7 aikani sisätiloissa peiton alla kuumehuuruissa. Mulla tulee kipeä olo jo 36.9 "lämmössä" ja nyt nämä viimeiset kolme päivää mulla on kuume ollut 37.5-38 väliä kokoajan ja tuntuu olo oikeasti jo sairaalle. Eilen aurinko paistoi niin kirkkaasti, että mun piti heittää pimennysverhot ikkunan eteen että saisin nukuttua. Tänään on mun tätitettävän 1 vuotis synttärit ja mä makaan edelleen peiton alla. Kyllä harmittaa ja kovin.

Voin kertoa, että kunhan tästä flunssasta selvitään niin alkaa tapahtua huushollissa. Olen tässä joutessani haaveillut lenkkeilystä, salilla käymisestä, remontoinnista ja kevätsiivouksesta. Aijon myös lakkoilla internetin suhteen koska se tulee jo korvista ulos nyt kun mitään muuta tekemistä ei ole kun katsoa tabletilla elokuvia ja surfata netissä. Ja nukkua.

Hyvin negatiivisena mennään loppuviikko. 

2 kommenttia :

  1. Kiitoksia :) ihmeen sitkeessä tämä lenssu. Vaikka buranaa+panadolia ottanut niin ei laske kuume normaaliks.

    VastaaPoista

Kiitoksia kommentista :-)