SOCIAL MEDIA

torstai 25. helmikuuta 2016

Eteisen matto

...onkin nyt osa olohuonetta. Viime postauksessa mainitsin haaveilevani uudesta matosta olohuoneeseen. Sellaisen minä nyt tänään sain. Eteisessä oleva muovimatto sai siirtyä olohuoneeseen lasipöydän alle, missä se on tällä hetkellä oikea nappivalinta. Kotona on pahatapa syödä ja juoda turhan usein olohuoneen sohvalla istuen, joten käytännöllinen ratkaisu tämä ennenkaikkea on. Miten hyvä mieli itselle tuli tästä maton paikan vaihtamisesta ja tämän motivoimana siivosin koko huushollin vaikka viime siivouksesta ei ole viikkoakaan. Onpahan tämän viikon suursiivous tehty. 

Eilinen päivä hurahti iltavuorossa ja tänään aamuvuorossa. Sivutöistä kotiutuessani oli minulla jo koti-ikävä. Ihan huippua oli tulla tyhjään kotiin ja huomata, että mieskin on ruennut kehittymään sisustustyynyjen pöyhimisen suhteen. Tyynyt oli melkein siinä asennossa mihin minä ne jätin ja eikä ympärillä muutenkaan ollut niin sotkuista kuin yleensä minun palatessa kotiin  useamman päivän kestävältä työkeikalta. Kiitos sinulle muru siitä. 

Minä kotona tyytyväisenä 1

Minä kotona romanttisena 2
Huominen päivä hurahtaa aamuvuorossa jonka jälkeen nautitaan viikonloppu vapaasta. Tiedossa on talkoohommia, ehkä hiihtämistä ja greyn anatomia maratoonia. Lopuksi vielä kuvat tästä olohuoneen "uudesta" matosta,







Hyvää loppuviikkoa <3

Lähetä kommentti

Kiitoksia kommentista :-)