SOCIAL MEDIA

perjantai 13. marraskuuta 2015

Harmaa aamu

Hei kaikille,

aamu täällä on alkanut kiireettömästi pesten pyykkiä, juoden puoli pannua kahvia ja uunia lämmittäen. Vapaapäivät alkoi ja minä olen tuurillani juuri kipeänä nyt kun pitäisi tehdä vaikka mitä. Täytyy  kuitenkin pysytellä tämä päivä sisällä ja ottaa rauhallisesti. Meillä kotona on jo ihan talvi <3 Lunta on satanut kolmena päivänä ja minä veikkaankin että nämä ensilumet eivät ehdi sulaa täältä ollenkaan, koska sitä on jo aika paljon. 

Kotona näytti niin harmaalle  ja harmoniselle tänään joka korostui lumen tuomasta valoisuudesta entisestään. 






Tilasin Jotexilta hiljattain joulukoristeita: valkeita,  punaisia, harmaita, hopeisia, kirkkaita, mustia ja materiaaliltaan joko lasisia tai muovisia. Mustat joulukoristeet ovat minulle uusi ajatus johon totutellaan pieninä annoksina tänä vuonna. Lähempänä joulua sitten ehkä näkee mihin nämä mustat koristeet päätyvät. Yritän pitää tämän joulun odotusajan hillittynä, mutta vähän meinaa lähteä lapasesta kun kuuntelen joululaulujakin jo nyt... ;-)




Hyvää viikonloppua kaikille <3

2 kommenttia :

  1. Kaunista tunnelmaa ♡ ihana kun on tullut jo lunta, piristää kun ei ole niin pimeää ja ankeaa koko ajan :)

    VastaaPoista
  2. Kiitoksia Meiju :-) minä olen myös ollut ihan fiiliksissä tänään tuosta lumesta! <3

    VastaaPoista

Kiitoksia kommentista :-)