SOCIAL MEDIA

sunnuntai 19. huhtikuuta 2015

Kummituspuu ja valaisimia

Kummituspuu, eli corokia ihastuttaa ainakin minua. Kävin vuoden alussa kyselemässä eräässä kukkakaupassa kyseistä kasvia, ne oli valitettavasti loppu. Kauppias oli kuitenkin hyvin ystävällismielinen täti ja antoi omansa minulle, koska ei siitä enää tykännyt. Joten Meidän kotiimme tuli kummituspuu; 
Olen kunnon valaisinfriikki ja olen mielissäni siitä, että nykypäivänä on ok näyttävät valaisimet. 
Valaisimet voivat tuoda kodin ilmeeseen vivahteen glamouria, lämpöä, viileyttä ja monia muita hallitsevia ja vähemmän hallitsevia piirteitä. Itselleni kotimme valaisimet tuovat sitä arjenluksusta ja ovat isossa roolissa kotia sisustaessa.  Tässäpä pari valaisinesittelyä; Olohuoneen valaisin löytyi Anttilasta ja on silmääni miellyttävä valkean pintamateriaalinsa vuoksi. Olohuone tosin kaipaa (minä kaipaan) näyttävämpää valaisinta, isompaa ehkä siis. 



Keittiössä onkin lempivalaisimeni; Iso (75cm) Aneta Ballroom valaisin mitä myydään ainakin täällä, huutonetistä sain omani huudettua puoleen hintaan :-). Valaisin oli tuparilahja uuteen kotiimme meiltä itseltämme. 



Vielä voi kynttilöitä polttaa..;-) Hyvää yötä!

Lähetä kommentti

Kiitoksia kommentista :-)